آسانسور لیفتراک بر

آسانسور لیفتراک بر
آسانسورهای لیفتراک بر به انواع از آسانسورهای باری سنگین گفته می شود که در کارخانجات و مراکز صنعتی و انبارها جابجایی بار به همراه وسیله انتقال بار از جمله لیفتراک، استاکر، تراک ها و ... را انجام می دهد. این نوع آسانسورها به فراخور شرایط بهره برداری و ساختمانی با سیستم های هیدرولیک و کششی اجرا می شوند.

فهرست مطالب

آسانسورهای لیفترراک بر در بسیاری از کارخانه ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و نقش کلیدی در جریان انتقال مواد و محصولات بین بخش های گوناگون تولید، خطوط مونتاژ و همچنین انبار برعهده دارد.

کاربردهای آسانسور لیفتراک بر

  • کارخانه ها و سالن های تولید
  • انبارها
  • سایت های صنعتی
  • مراکز نفتی، پتروشیمی و پالایشگاه ها
  • فروشگاه های بزرگ طبقاتی

ظرفیت آسانسور لیفتراک بر

آسانسورهای لیفتراک بر از نظر ظرفیت بار، در میان آسانسورهای فوق سنگین دسته بندی می شود. ظرفیت این نوع دستگاه ها عموما با توجه به نیازهای بهره برداری و آنالیز ترافیک خطوط انتقال تعیین می شود. در بیشتر موارد ظرفیت مفید آسانسورهای لیفتراک بر بین 5000 تا 20.000 کیلوگرم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آسانسور

انواع آسانسور

همه چیز درباره آسانسور! بررسی انواع مکانیزم و سیستم محرکه ها، انواع کاربرد آسانسور، ساختار و قطعات، فروش، قیمت، نصب و راه اندازی، مفاهیم و استانداردهای آسانسورها ...

آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک

آشنایی با انواع آسانسورهای هیدرلیک، انواع مکانیزم ها، کاربردها، مشخصات و راهنمایی های لازم در خصوص خرید، نصب، راه اندازی و ...

مطالب مرتبط